1 065e8n1shot 1Відповідна ініціатива зареєстрована в Єдиному реєстрі електронних петицій.

"Вулиця Хуторівка з’єднує житловий масив Сихів з вулицями Стрийська-Наукова. Щодня нею їде кілька десятків тисяч авто в обидві сторони. Також нею курсує десяток міських автобусних маршрутів. Але скористатись ними жителі вулиць Чукаріна і Хоткевича на зупинці по вул. Хуторівці ой як нелегко, особливо в часи пік. Автобуси або надто повні, або водії ігнорують цю зупинку бо розігнались і "летять" до перехрестя, де їх зупиняє лише світлофор. Тому, щоб добратися елементарно до вул. Наукова, Кульпарківська чи Володимира Великого потрібно їхати або двома маршрутами з пересадкою або йти пішки. І щодня за моїми скромними підрахунками пішки цю ділянку долають від 500 до 2000 осіб в обидві сторони, а дехто й двічі. А пішки йти там по великому рахунку нема як. 
Я живу на Сихові з 1988 року і досі там є місцини через які люди ходять, як через пром-зону або суцільний будівельний майданчик зі своїми типовими ознаками: калюжами, ровами, болотом, піском, глиною з коліс чи гусениць важкої великогабаритної техніки, неприбраним грунтом, вивернутими або розтрісканими бордюрами з арматурою, асфальтними брилами, грубим чи дрібним трамбованим колесами гравієм, залишками бетонних конструкцій тощо. 
Минуло 30 років. І досі я це бачу і досі мешканці пересуваються такими маршрутами незалежно від пори року, температури повітря та рівня опадів і ніяка зміна державного ладу чи європейсько орієнтована цивілізованість не змогла перемогти цю "цілину". 
Вулицю Хуторівка трохи молодша за сам житловий масив бо будували її і з’єднували зі Стрийською вже пізніше на початку 90-х. Але стан в неї як в об’єкта інфраструктури жахливий. Нехай парна сторона вулиці буде на совісті власників ринку Шувар бо до них там було не краще. Але й вони своїми чергами фур, що стоять аж до вул. Демянської створюють незручності перекриваючи рух одним рядом такої насиченої артерії міста. Як на мою думку ринок за свої кошти на вимогу міста має побудувати третій ряд руху для заїзду на свою територію або брати немалі кошти з водіїв за парковку на цій ділянці дороги. Хідник який починається на «верхньому» Шуварі плавно йде низовиною до авто-мийки, але після дощу або талого снігу перейти останні 50 м неможливо - все стає однією величезною калюжею. Але йти потрібно бо там пішохідний перехід, до якого сходяться кілька польових стежин з навколишніх будинків. 
А от непарна сторона вже на совісті міської господарки. В десятки раз перекопані хідники та газони останнього цвяха забив забудовник території ЛАЗу в 2016-2017 роках. Прокладаючи підземні комунікації (можливо каналізацію) аж до території прилеглої з семінарією він знищив та не відновив усю пішохідну частину. Глина досі місцями тече на дорогу. На ділянці від коледжу до зупинки «вул. Демянська» існує стара дорога, непридатна для авто, але яку можна ремонтувати під пішохідну і вело доріжку. Ця ділянка найбільше зруйнована при прокладці каналізації – її просто присипали грубим гравієм, хоча там був асфальт. Біля семінарії побудували гарну тягову підстанцію для трамваїв, вимостили дорогу, а між ними розгорнули майданчик невідомого призначення та власності, до якого постійно швендяється важка буд-техніка, але власного заїзду не мають, тому просто їдуть по хіднику. Там же постійно в мокру пору болото з гравієм та глиною. Зупинка громадського транспорту старого радянського зразка, підходи до якої заболочені та понищені. Поряд з зупинкою з газону постійно витікає вода тому калюжі на проїзній частині псують її там цілорічно. За зупинкою майданчик будматеріалів, автомагазин та газова заправка. Багатотонна цистерна з зрідженим газом кожен раз ночами паркується на хіднику. І якщо подивись на все це з висоти – виглядає як окраїна якогось провінційного селища з безліччю натоптаних ґрунтових стежин, якими гонять на пасовище худобу. І поки місто живе підлабузництвом для туристів, міські жителі пішки по кісточки в воді і болоті змушені долати щодня цей ганебний шмат м. Львова. 
Тому ми, мешканці прилеглих вулиць, вимагаємо: 
- відремонтувати, відновити чи реконструювати (оновити) пішохідну частину на усій довжині від вул. Стрийської до пр. Червоної Калини 36 (ТЦ Шувар); 
- побудувати на непарній стороні вело-доріжку і об’єднати з існуючою вело-мережею Наукова - Стрийська. Місця для цього достатньо. 
- громадський транспорт також мусить мати кінцеву зупинку в районі ТЦ Шувар чи неподалік в сторону вул. Стрийської. Транзитні маршрути не будуть зупинятися в подальшому і люди далі будуть чекати та мерзнути на зупинках Хуторівки чи йти пішки цим занедбаним хідником", - йдеться у петиції, автором якої є Роман Лагоцький.