tramvayi01Для забезпечення безперебійної роботи трамвайних вагонів у центральній частині міста Львова необхідно провести ряд комплексних заходів. Зокрема, провести капітальний ремонт фідерної лінії – фідер «+», «–» 0, 6 кВ «Митний», «Личаківський» на ділянці від ТП №6 вулиці Івана Франка, 41 до площі Митної до вулиці Личаківської, неподалік Музею Пінзеля. Про це повідомили у преслужбі ЛКП «Львівелектротранс».

За словами головного інженера ЛКП «Львівелектротранс» Володимира Коваліва, за рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради ЛКП «Львівелектротранс» передало проект та експертний висновок у ЛКП «Львівавтодор», який виступає замовником «Капітального ремонту кабельних ліній напругою 600 В постійного струму (фідери) від тягової підстанції № 6 до пл. Митної та вул. Личаківської у м. Львові» за проектом «Міський громадський транспорт України».

«У 2021 році у ЛКП «Львівелектротранс» за наявності фінансування планується відремонтувати та провести заміну кабельних ліній (фідерів) на таких ділянках: Фідерну лінію «+», «–» 0,6 кВ «Гонти» заплановано відремонтувати поточним ремонтом впродовж року. Завершення капітального ремонту фідерної лінії «+», «–» 0, 6 кВ «Городоцький – 1» протяжністю 1205 м. Орієнтовна вартість 986 тис грн. Фідерна лінія «+», «–» 0,6 кВ від ТП №13 до вулиці Стуса – 450 м, вартістю 1 800 000 грн. з встановленням комірки та обладнання. Фідерна лінія «+», «–» 0,6 кВ «Шевченка-2» від ТП №12 по вулиці Повітряній, 88-А до вулиці Левандівської (залізничний міст) протяжністю 2 200 м. Вартість – 7 500 тис грн. Відновлення фідерів «+», «–» – «Промисловий» – 300 м (орієнтовна вартість – 900 тис грн.) та «Трамвайне депо – 2» – 960 м (орієнтовна вартість – 2 400 000 грн.)», – розповів Володимир Ковалів.

Виконання вищезазначених робіт є вкрай необхідними для стабільної роботи підприємства. 78792023 424264561601646 8591758449862246400 n