33321122Навіяно полюванням на зайців у львівському електротранспорті. Історію впровадження платного паркування у Варшаві в кінці дев'яностих я вперше почув з уст тодішнього президента міста на економічному форумі в Криниці.

Потім не раз мав нагоду почути різні історії про паркування від самих мешканців Варшави.

В один прекрасний день, всі місця придатні для паркування в центрі Варшави стали платними.(місто готувалось до цього цілий рік.

Містяни трішки протестували, пробували навіть перекривати дороги але за два три місяці звикли, змирились. Платили за право припаркувати авто в центрі,ставили під лобове скло квитанції чи абонементи і старались паркуватись без порушень правил.

Тим хто порушував правила паркування, або не платив за паркування у дозволеному місці, муніципальна служба ставила на колеса блокатори. Зняти блокатор без офіційної оплати штрафу було нереально.(чому так? Це історія для іншого посту).

На початках на всіх порушників бракувало блокаторів...

Так от, між муніципалами було змагання, кому "крутішому" швидше поставити блокатор за порушення правил паркування чи неоплату. Варшавяки розказували, що на початках міністри, чиновники, депутати, поліціянти, прокурори, судді, та інший "непростий" люд старались власним автомобілем не їздити в центр Варшави...

Сьогодні, в порівнянні зі Львовом, у Варшаві все дуже добре з паркуванням!