Отримав відповідь заступника директора департаменту житлового господарства та інфраструктури пана Андрія Білого, щодо мого звернення із необхідності розробки "Комплексної схеми транспорту міста Львова". Як завжди - ніякої конкретики. Йдеться про те, що "проект знаходиться в стадії розробки" і запрошення долучитися до процесу розробки Плану сталої мобільності та Комплексної схеми транспорту "де ви безпосередньо зможете брати участь та подавати пропозиції, щодо внесення коректив, а також отримувати необхідну інформацію, щодо розвитку даних проектів"...
Дивна, як на мене відповідь: я та мої колеги із фракції "УКРОП" у Львівській міськраді надіслали багато звернень, які стосуються роботи транспорту, в тому числі, щодо ремонту і модернізації контактних мереж трамвая і тролейбуса, організації тролейбусних ліній в центральній частині міста Львова, про безпечне облаштування пішохідних переходів, покращення умов праці в комунальних підприємствах, ремонт трамвайної інфраструктури вздовж трамвайного маршруту № 3... Але конкретних відповідей, а тим більше дій по цим зверненням немає.
Отож у мене та низки моїх колег складається враження, що той "План сталої мобільності", який зараз пан БІлий із своїми колегами розробляє - це чергова "мильна бульбашка" і піар-привід. Вочевидь, розробка документу покликана "розпиляти" черговий грант від європейських "донорів". Я хочу, щоб мені був надісланий попередній варіант "Плану", щоб я міг дати з його приводу свої коментарі.
Наразі мене більше турбує те, що без пояснень постійно змінюються керівники "Львівелектротрансу" - з початку цього року на підприємстві змінився уже третій керівник: до березня 2019 року підприємством керував В'ячеслав Кокошко, з березня по початок липня - Володимир Ковалів. Зараз, як я дізнався із ЄДР юридичних і фізичних осіб Мінюсту підприємством керує Андрій Свищо.
Власне пан Андрій БІлий і "курує" "Львівелектротранс", ЛК АТП №1 та "Львівавтодор". Так, принаймні, говорив міський голова Львова Андрій Садовий. Отож, я, як депутат Львівської міської ради маю право почути, чому ту чи іншу особу призначають на посаду керівника великого комунального підприємства або звільняють із неї. Хочу почути, які власне недоліки були в роботі керівника. Але про це пан БІлий чомусь мовчить і розказує про неймовірні плани.
Колеги із інших міст дивуються: як Львів може надіятися на дешеві кредити міжнародних "донорів", якщо він не може визначитися із керівниками підприємств! Постійні кадрові ротації на Заході сприймаються як елемент нестабільності - як відомо - "гроші люблять тишу"...
Отож, планую найближчим часом скерувати депутатське звернення міському голові Львова пану Садовому із вимогою пояснити причини кадрових ротацій у комунальних транспортних підприємствах. БІльше того, разом із колегами будемо ініціювати прийняття ухвали Львівської міської ради про обов`язковість проведення фахових конкурсів для керівників найбільших стратегічних комунальних підприємств міста Львова.
Наприкінці констатуватиму тільки одне - поки пан Білий займається написанням "Планів сталої мобільності", трамваї і далі ламають пантографи. Досі не вирішено питання із приведенням платформ до параметрів трамваїв із Берліна, хоча уже давно можна було б переробити платформи на вулицях Котика та Дорошенка і запустити на "двійку" сучасні вагони із Берліна...
Замість реальних справ - зміни нумерації маршрутів і написання документів, які нічого із транспортом не змінюють... Вінниця он уже встановила обладнання для електронного квитка і з 1 вересня він почне працювати, а Львів "застряг" на етапі тендеру... Отож виникає питання - чи здатні нинішні керманичі громадського транспорту вирішувати реальні, а не вигадані ними ж питання?
Як на мене, оці трохи давні фото, реально показують, як насправді розвивається львівський транспорт... І те, що він іще хоч якось працює, це заслуга небагатьох ентузіастів, які працюють у депо...