Сказавши «А» - говорю й «Б». Бо не бачу сенсу щось критикувати, не маючи у кишені свою пропозицію вирішення проблеми. Над ідеєю нового ТБ ми з моїм чоловіком Сергієм Конєвим працюємо вже тиждень. Наразі маємо сирий варіант, але деякі основні деталі нарешті формуються.
Перше й основне – сучасне ТБ має скласти конкуренцію Інтернет. Тому має дещо змінити формат: це стосується оперативності та інтерактивності.
От, уявіть собі телебачення, яке є твоїм близьким другом, з яким можна поспілкуватися, попросити поради, посміятися або поплакати, посперечатись. Це друг, якому ти довіряєш повністю, і який тобі завжди скаже про все правду, і про тебе в тому числі.
Журналісти та ведучі – не бутафорні та дистанційовані від глядача, а особистості, зі своїми смаками, поглядами, емоціями та «мухами в голові». Справжні, які не приховують нічого, не бояться бути кумедними, емоційними та ламають офіціозний та пафосний стиль спілкування, який існує зараз.
Ми впевнені, що усі програми мають між собою бути поєднані, а глядач повинен брати у створенні проектів пряму участь. Будь-які теми, новини та події глядач зможе обговорювати в режимі он-лайн через чат або скап. Це і є інтерактивність та конкуренція Інтернет, це своєрідна нова соцмережа.
Як люди з «новин», почнемо саме з них.
Слід змінювати саме подання інформації:
1. Не догоджати думці більшості (коли чиновник, медик, вчитель – можуть бути тільки зі знаком «мінус»). Це навчить глядача більш широко сприймати інформацію та мислити.
2. Будь-яка інформація повинна бути без офіціозу – подана доступно, цікаво, чесно. Правильною мовою, але ближче до бесіди між друзями.
3. Журналіст повинен розказати свої особисті враження від теми. Часто виїжджаєш на зйомку, й очікуєш одного, а в процесі – думка змінюється. Чому це сталося – треба пояснити. Ніколи глядач не бачив цього формування сюжету, а тепер буде знати.
4. Кожна важлива тема повинна мати прогноз: що станеться, як вплине, як не допустити. Тому обов’язково повинні бути цікаві аналітики в студії.
Ну, а тепер щодо тематики. Саме ТБ може змінювати стиль мислення, сприйняття світу, підвищувати інтелект, створювати моду. Але не у вигідному комусь руслі, а заради самих глядачів.
Наукові програми повинні бути настільки цікавими, щоб нове покоління захотіло стати вченими, а не тільки юристами або програмістами. Розважальні програми також повинні дати відповідь на масу питань, які сьогодні загнали у дуже вузьке сприйняття (це стосується краси, психології стосунків, здоров’я, абсолютно усього). Теми завжди лежать на поверхні – і людей часто зовсім не цікавить, те що ми вважаєм рейтинговим та цікавим. Ми маємо, як й інтернет давати відповіді на найбільш поширені питання та зацікавленості: і це, повірте не кров та секс.
І на останок: новина або ж будь-яка інформація відтепер не повинна залякувати та ставити волосся дибки. НЕ ТРЕБА НАС ШОКУВАТИ! Позитив також рейтинговий! І це підтверджує наше опитування, яке ми вже кілька років проводимо разом з чоловіком.
Бути цікавим та неочікуваним – не потребує вкладення коштів. Це в кожному з нас – в голові
Це та частина, яка сформувалася в голові. Проект, розписаний в деталях, вже на стадії завершення.
P.S. Хочемо почути Ваші думки стосовно такого бачення. Критика сприймається адекватно.