Аплодую рішенню виконкому про будівництво вул. Вернадського і прокладання трамвайної колії до шляхопроводу В.Великого. Це оживить дальні райони і підвищить їх, такби мовити, "капіталізацію" і привабливість. У мене є лише пару запитань до цього рішення.
1. Вул. Вернадського була збудована до ЄВРО 2012, як і Ряшівська (проектована). Замовником був УКБ ЛМР. Говорю замовником, а не розпорядником коштів, бо бюджетних призначень ні у бюджеті міста, ні у державному не було. А без бюджетних призначень не можна грати тендер, підписувати договори підряду. В результаті - 15 2млн .грн. боргу УКБ перед ОНУРом. Яким чином і на основі чого був підписаний договір з підрядником, який тепер, згідно закону, не визнає ні місто, ні держава? Хто буде компенсувати цей борг і якими грішми? Питання риторичне, бо рішення суду однозначно поставить крапки над "і". Але хто за це буде відповідати?
2. Хотілося би подивитися на цей новий проект і ПКД, щоби зрозуміти якими же коштами він буде фінансуватися і чи не є будівництво ВЖЕ збудованої вулиці спроба "закрити" отих 152 млн. грн. боргу, вивівши чиновників з-під кримінальних справ. Те, що ЛьвівАвтодор буде розпорядником і замовником, а ОНУР буде переможцем тендеру - навіть не сумніваюся. Хоча "фінт" з призначенням УКБ розпорядником виглядає ще цікавішим.
3. Для чого вчора на сесії ЛМР приймалося звернення до КМ про повернення з держбюджету 152 млн. грн. за ці дороги? Воно ж незаконне і можливе для реалізації лише в результаті політичних домовленостей. А суд чесно визнає винним УКБ і місто за нього буде платити.
Ось така фігня, львів'яни...