F8F909A2 60BE 440C 8B80 BC9D21B6D426Під час пандемії змінюється поведінка споживачів і маркетологам потрібно вчасно відстежувати зміни та адаптовувати правильно маркетингові стратегії!

На мою думку, потрібно звернути увагу на :

1. Споживачі будуть шукати бренди, які допомагають зробити світ чистішим та здоровішим.

2. More digital. Компанії повинні зберігати швидкий і безперешкодний шлях покупок 24/7.

3. Компанії повинні орієнтуватися на пропозиції зі співвідношенням ціни та якості, доступні варіанти без шкоди для якості.

4. TikTok остаточно з хайпу перетвориться на рекламний інструмент.

5. Страх зараження та підвищена обізнаність щодо здоров'я стимулюють попит на засоби гігієни та спонукає споживачів до безконтактних рішень, щоб уникнути ризику. Компанії повинні впроваджувати посилені заходи безпеки та інновації, які спрямовані на заспокоєння споживачів.

P.S. Людині потрібна людина. Ніщо не замінить живе спілкування. Будь-який карантин дає зростання онлайн, але ніколи не є пропорційним відкладеному попиту.