romkoreplikaЛьвів’яни, котрі стоять у чергах за переоформленням субсидій у срачі районих адміністрацій, ця інформація для вас. «Земляки» мої із сонячного Рясне, які не мають можливості після 22.00 потрапити до хати, – це теж до вас. Люди добрі, у котрих під вікнами ні з того ні з сього виростають нові будинки, крадучи життєвий простір. Ви в курсі, що нині відбудеться у нашому місті?

А нині, ха-ха, відбудеться «обговорення нової пропозиції редизайну промоційного логотипу міста». Власне нині.

От уявіть собі. Приходимо ми з роботи домів, а мами-тати-брати-сестри запитують: «А як там на предмет редизайну логотипу?»

Якщо когось із посвячених таке би в хаті запитали, то не треба вигадувати відповіді. Відповідь на всі випадки життя дає прес-служба Садового: «У 2007 році місто отримало промоційний логотип та гасло «Львів – відкритий для світу». Протягом історії місто змінювалося і змінювалися уявлення про нього, а отже еволюціонували меседжі та візуальні символи, що асоціювалися з містом. Для розробки майбутніх промоційних кампаній міста необхідна адаптивність промоційного логотипу до різних меседжів про місто для різних цільових аудиторій (майбутніх туристів, інвесторів та мешканців міста та тих, хто живе та працює в місті сьогодні)».

Оце зараз нам горить! Кожен другий із львів’ян, прийшовши додому чи в гості до бабусів-дідусів, нехай спробує пояснити собі чи своїм «стареньким»: чому щось воно десь не так. Даю пораду. Кажіть, що у Львівській міській раді існує відділ промоції. І тому нам мають бути в глибокій задниці насущні наші з вами проблеми, бо на зараз акурат на часі «еволюціонували меседжі та візуальні символи», бо нам, перепрошую, всратися, як горить «необхідна адаптивність промоційного логотипу до різних меседжів». Бо, дідько побери, "протягом історії місто змінювалося". А ми всі, дурні, того не помічали. Тобто історію фактично профуйдикали. Якби не малолітні ідіоти від прес-служби Садового, то б і не помітили. Хоча, може дурно грішу: Садовий для когось - вже історія. Як і логотип, запроваджений за його каденції. Гарний, як на мене, логотип.  

Товариство, це нікому не здається абсурдом? До речі, мені, ні. Наближається новий бюджетний рік. Треба ж якусь задачу вигадати для відділу промоції, щоби бабло «в туди» закинути для оптимізації.

Дорогі депутати Львівської міськради, поцікавтеся бюджетом відділу промоції який ви виділяли на цей рік. Тощо…