sadovyy mizerМіська влада продовжує шукати інвесторів для розбудови Львова. Цього разу потребують мецената для багаторівневого підземного паркінгу на площі Євгена Петрушевича. На останній сесії міські депутати затвердили цю ідею, найближчим часом мають розробити інвестиційний проект. А потім – оголосити конкурс. Та у Львові вже пропонували кілька гучних проектів під інвестиції, проте більшість із них досі лише на папері.

Канатна дорога на Високий замок

kanatkaПерші пропозиції та розробки цього проекту були ще у 2000-х. Ідею аналізували, розробляли, розглядали, але все успішно зависло. Заново за «канатку» взялися вже взимку минулого року. Затвердили на сесії відповідну ухвалу та створили візуалізацію. Майбутній комплекс, який зачіпає і вул. Підвальну, і сквер «На валах», і безпосередньо сам Високий замок з підвісною дорогою. Але зараз маємо травень 2017 року, а міські чиновники тільки замовляють дослідження території. А про інвестиційний конкурс наразі навіть не загадують.

Підземна парковка в центрі Львова

universytetЦе теж проект з бородою. Ще у 2014 році була ідея облаштувати підземний паркінг на площі перед головним корпусом ЛНУ імені Івана Франка – на вулиці Університетській. У Ратуші запевняли, що навіть знайшовся інвестор. Але до конкурсу справа не дійшла. Оживили затію знову цього року. Проект передбачає благоустрій площі перед Франковим вишем і сам підземний дворівневий паркінг на 350 автівок. В міському управлінні інвестицій кажуть, що зараз фахівці тільки починають вивчення місцевості. А конкурс, для пошуку мецената, в кращому випадку оголосять восени. Але це дуже оптимістичний прогноз.

Дві автостанції для приміських маршруток

Планували збудувати дві автостанції на вул. Городоцькій – вул. Збиральній для Самбірського напрямку та на вул. Пасічній – вул. Зеленій. для Бібрецького напрямку. Були проекти, візуалізація. Інвестиційнй конкурс оголошували двічі, ще два роки тому. Але все закінчилося з чого і почалося, ні інвестора, ні проекту. В міській раді виправдовуються і обіцяють знов оголосити інвестиційний конкурс. Втретє. Детальніше про цю затію «Форпост» вже писав напередодні.

Креативний квартал

staryy tramparkЦе ідея дворічної давнини. Так хотіли оживити старе трамвайне депо на перехресті вул. Вітовського та вул. Сахарова. В інвестиційному проекті прописано, що там мав би бути унікальний інноваційний комплекс із залами для майстер-класів та заходів розвитку бізнесу і підприємництва, комплекс з коворкінгом, стартап-боксами, творчими майстернями, центром з розвитку дітей, прес-центром та еко-парком і паркуванням. Інвестора шукали, аж доки не з’ясувалося, що частину приміщень під новітній комплекс віддати не зможуть. Зараз тривають уточнення і підготовка до нового інвестиційного конкурсу. А щодо термінів втілення, Відповідь міської ради традиційна – оголосимо орієнтовно восени.

Індустріальний парк у Рясному

industrypark riasneОбіцяли львів’янам 3100 нових робочих місць, 16 компаній різних галузей виробництва, понад 50 мільйонів євро інвестицій. Два роки тому вже був інвестор нідерландського походження ТзОВ «СіТіПарк Львів». Міські чиновники божилися, що всі документи є, все оформлено правильно, але згодом почалися перипетії через проблеми із землею, нібито комплекс хочуть будувати на городах жителів Рясне-Руської. З горем навпіл все затихло. У міській раді знов заявляють, що от-от почнеться будівництво перших робочих приміщень, але активної роботи наразі не видно.

Індустріальний парк «Сигнівка»

На основі тріумфального досвіду індустріального парку в Рясному, аналогічний проект мали б втілити в промзоні «Сигнівка». Це в Залізничному районі, між вулицями Патона, Івана Виговського і Городоцькою. Як можна здогадатися, промислового кварталу там не з’явилося. Міська рада відповідає: «здійснюється робота щодо створення концепції індустріального парку, на основі вітчизняного і європейського досвіду».

Львівське управління інвестицій хвалиться, що проводить промоцію міста для залучення інвесторів, проводить круглі столи та презентації, та наразі, успіхи сумнівні. До речі, на брошурки та інформаційну кампанію міські інвестиції кожного року отримують фінансування з бюджету Львова.