Чи задумувалися ви коли-небудь про роль обличчя у спілкуванні між людьми? Так, вірно! Обличчя є виразом ідентичності людини. Воно показує ким є людина. По обличчю ми розпізнаємо людей, по обличчю ми можемо навіть без слів зрозуміти, що людина переживає. Існує ціла наука, яка вивчає мову обличчя.
Сьогодні, у Навечір’я Різдва Христового, мене покликали до реанімації новонароджених охрестити щойно народжену дитинку – хлопчика. Взявши з собою тільки найнеобхідніше я помчав чимдуж, оскільки дитина, як мене сповістили, перебуває в тяжкому стані.
Сучасна стратегія Польщі – повернення східних кресів? Якщо так, то це дорога до війни між Україною і Польщею!
У центрі сьогоднішнього євангельського читання стоїть притча про багача і Лазаря (Лк. 16,19-31). Знаходимо її у розповіді євангелиста Луки. І це не є справою випадковою. Коли хтось уважно пробував читати це Євангеліє, може легко зауважити, що його структура досить сильно сповнена соціальною проблематикою. Можна навіть сказати, що євангелист Лука у такий спосіб будує свою розповідь про Ісуса Христа, що представляє його захисником найбільш соціально незахищених верств населення.
Сьогоднішній фрагмент недільного євангельського читання є взятий з розповіді Євангелиста Луки 7, 11-16. Подія, про яку веде мову Євангелист відбувається при вхідній брамі маленького містечка Наїн, яке знаходилося в кількох кілометрах від Назарету та належало до містечок, що були розташовані у районі Галилейського моря.
Цьогорічне моє паломництво до Святої Землі було просто чудове! Чудові люди у групі, чудовий гід, організація! Справді, слава Богу за все! Моє найбільше щастя - ще раз ступити (а дехто це робить вперше, а може востаннє в житті) на землю, якою ходив Ісус Христос знову здійснилося! І нічого не затьмарить моєї віри, якою щоразу скріплююся, відвідуючи місця, про які говорять Євангелисти.
Людська мандрівка Ісуса Христа у географічному розумінні є скерованою у сторону Єрусалиму. Чим ближче до цього святого місця, тим частіше він провіщає людям, особливо своїм учням, все те, що з ним станеться. Проте, він не перестає про це говорити, коли вже прибув до Єрусалиму і був урочисто прийнятий народом як Цар Ізраїля. Сьогоднішнє євангельське читання взяте з розповіді апостола Матея (21, 33-42), яке почуємо у храмі в часі Літургії належить є яскравим свідченням цього.
Сьогоднішнє читання Євангелія, що його ми почуємо в часі Літургії, є взяте з розповіді євангеліста Матея 19, 16-26. Його центральною темою є зустріч Ісуса Христа з молодим багатим юнаком.
Ісус Христос у своїй проповіді, окрім покаяння, що є основою християнської духовності, дуже часто акцентує на потребі прощення. Зрештою, здатність прощати є виразом покаяння.
Питання, яким розпочинаю мої короткі роздуми, може здатися читачам щонайменше дивним. І не безпідставно.