- Розмовляв Олег Радик
- Корупція
Директор Львівського теруправління НАБУ про звернення громадян, корупційні схеми та антикорупційний суд.
- Тарас Грень
- Війна
На календарі пізня осінь. На годиннику початок дев’ятнадцятої години. За вікном вже темрява. В районі проведення антитерористичної операції ніч наступає якісь більш раптово. І вона завжди якась темніша та густіша, за ті, що є на мирній частині України. І саме в цей момент до чергового лікаря 66 передового військового госпіталю поступає тривожний сигнал – ворожим снайпером, в районі Авдіївської промзони, важко поранено нашого бійця. Захисник України отримав два поранення в груди та живіт. Першу медичну допомогу йому надали фельдшера підрозділу. Та все ж життя українського героя «висить на волосині». Йому потрібна термінова фахова допомога лікарів військового шпиталю. Рішення було прийнято миттєво.
- Тетяна Могінська
- Культура
- Антон Лягушкін
- Суспільство
Про вживані трамваї із Німеччини, електротранспорт заводу «Електротранс» та нездійсненні обіцянки влади Львова.
- Наталія Синютка
- Економіка
Стартувала щорічна кампанія декларування доходів громадян - 2018. В ЗМІ з’являються неоднозначні роз’яснення фіскалів, хто з українців повинен подавати щорічну декларацію і платити податок.
- Антон Лягушкін
- Суспільство
Серія 1: «Львівелектротранс». «Верхівка айсбергу» – рухомий склад
- Підтримка львівського бізнесу
- Стартапи і промоція
Бізнес в Україні набирає стрімких обертів! Не дивлячись на політичну ситуацію, курс гривні і загальну нестабільність, завжди є люди, які знаходять вихід з будь-якої ситуації - це підприємці!
- Левко Прокіпчук
- Економіка
Недавно прочитав у новинах, що організатори акцій протесту на кордоні відмовились від наміру блокувати усі прикордонні переходи на Львівщині протягом суботи, 27 січня. При цьому дещо змінили свої вимоги та обґрунтування.
- Христина Павлучкович
- Громадський сектор
Четвертий рік в Україні іде війна, четвертий рік ми оплакуємо загиблих на Майдані та на Сході. Проте з кожним днем нас все важче розчулити, помаленьку наші душі атрофуються до несправедливості, корупції і новин, яких вже не хочеться слухати. І коли, здається, все штовхає в депресію, раптом в поле зору попадають люди, які не здалися. Прості, сильні духом і чисті серцем. І тоді ми, як співається в одній пісні, оговтуємось від контузії.
- Антон Лягушкін
- Суспільство
«Якщо Ви в душі романтик і любите своє місто…» - це оголошення, яким ЛКП «Львівелектротранс» запрошує на роботу водіїв трамвая і тролейбуса чув напевно кожен львів’янин, який хоча б раз користувався трамваєм чи тролейбусом у нашому місті… Із водіями громадського транспорту у Львові таки дуже велика проблема. У серпні 2017 року голова профспілки ЛКП «Львівелектротранс» Ігор Гайдар під час громадських слухань, щодо підвищення вартості проїзду в міському електротранспорті повідомив, що підприємству бракує 20 водіїв трамваїв і 35 водіїв тролейбусів. А у жовтні минулого року, розповідаючи про потребу збільшення кількості трамваїв і тролейбусів на лінії уже колишній директор «Львівелектротрансу» Михайло Сидорович оприлюднив іще більш вражаючі цифри нестачі кадрів – 120 водіїв трамвая і 50 водіїв тролейбуса. «Форпост» вирішив вивчити питання, чому ж у Львові такий «кадровий голод».