- Антон Лягушкін
- Суспільство
«Якщо Ви в душі романтик і любите своє місто…» - це оголошення, яким ЛКП «Львівелектротранс» запрошує на роботу водіїв трамвая і тролейбуса чув напевно кожен львів’янин, який хоча б раз користувався трамваєм чи тролейбусом у нашому місті… Із водіями громадського транспорту у Львові таки дуже велика проблема. У серпні 2017 року голова профспілки ЛКП «Львівелектротранс» Ігор Гайдар під час громадських слухань, щодо підвищення вартості проїзду в міському електротранспорті повідомив, що підприємству бракує 20 водіїв трамваїв і 35 водіїв тролейбусів. А у жовтні минулого року, розповідаючи про потребу збільшення кількості трамваїв і тролейбусів на лінії уже колишній директор «Львівелектротрансу» Михайло Сидорович оприлюднив іще більш вражаючі цифри нестачі кадрів – 120 водіїв трамвая і 50 водіїв тролейбуса. «Форпост» вирішив вивчити питання, чому ж у Львові такий «кадровий голод».
- Наталія Синютка
- Економіка
Реформування громіздкої та неефективної системи соціальних пільг та субсидій в Україні дозріло і навіть перезріло. Починаючи з 2015 року про монетизацію грошових компенсацій на пільгові транспортні послуги не говорить лише лінивий. Тим більше новий 2018 рік дає нові сподівання, що вона рано чи пізно все ж запрацює.
- Левко Прокіпчук
- Суспільство
Останнім часом вже дуже багато написано та сказано на цю тему. Однак на цьому тижні відбулось засідання комітету з податкової та митної політики, де одним з питань порядку денного були вже скандальновідомі змін до Податкового кодексу, що призвели до блокування доріг перед пунктами пропуску Львівської та Волинської областях.
Замки, палаци, фортеці – окам’яніла історія, яка несе в собі неймовірно велику наукову та духовну цінність. Пожива для істориків, „родзинка” для туристів і надзвичайної смакоти духовна їжа для нації. Усе це давно добре зрозуміли на Заході, де довкола відреставрованих фортифікаційних пам’ятків архітектури уже давно створено щось на кшталт оаз історичної пам’яті з потужно розвинутою інфраструктурою. Але якщо хтось не знає, то сьогодні лише п’ята частина українських замків і фортець перебуває у задовільному стані.
- Зоряна Бурик, Оксана Захваткіна
- Економіка
15 жовтня 2001 року відбулася приватизація ВАТ «Львівський автобусний завод» Фондом державного майна. Близько 70,41% акційного пакету було продано ТзОВ «Сіл-Авто» – підприємству науково-виробничого спрямування, що працює спільно з Україною та Росією.
- Уляна Тарас, Володимир Лазор
- Суспільство
Цього року парку «Знесіння» виповниться 25 років. Нажаль впродовж цих років, довкола цього живописного та сакрального місця точилася боротьба між різноманітними інтересами, політиками і підприємцями.
- Роман Тузяк
- Суспільство
Якщо бути чесними і відвертими, останні три постмайданні роки активних дій активістів і громадських організацій, жодним чином не вирішили проблему. Влада нас не хоче чути і продовжує політику «хорошої міни при поганій грі».
- Левко Прокіпчук
- Економіка
Сьогодні питання змін до правил ввезення товарів громадянами вчергове набуло гострої актуальності. Прикро, що в нас чомусь вважається, що для того, щоб тебе почули, потрібно перекрити дорогу, а ще краще міжнародного значення, яка веде до кордону. Останнім часом зазначений шлях обирається для вирішення різноманітних проблем, починаючи від виплати заборгованості по заробітній платі, завершуючи питанням євроблях. Сьогодні дійшла черга і до змін в законодавство.
- Антон Лягушкін
- Суспільство
28 грудня ЛКП «Львівелектротранс» отримав нового директора – ним став уже колишній директор ЛКП «Львівавтодор» Олег Ігорович Береза. Він змінив на посаді Михайла Васильовича Сидоровича, щодо звільнення якого ніякої офіційної інформації Львівська міська рада не надала.
- Юлія Калиніченко
- Культура
Пусте, бездумне перейменування вулиць нашого міста – ознака не лише радянських часів, а й пострадянських.