- Антон Лягушкін
- Суспільство
«Якщо Ви в душі романтик і любите своє місто…» - це оголошення, яким ЛКП «Львівелектротранс» запрошує на роботу водіїв трамвая і тролейбуса чув напевно кожен львів’янин, який хоча б раз користувався трамваєм чи тролейбусом у нашому місті… Із водіями громадського транспорту у Львові таки дуже велика проблема. У серпні 2017 року голова профспілки ЛКП «Львівелектротранс» Ігор Гайдар під час громадських слухань, щодо підвищення вартості проїзду в міському електротранспорті повідомив, що підприємству бракує 20 водіїв трамваїв і 35 водіїв тролейбусів. А у жовтні минулого року, розповідаючи про потребу збільшення кількості трамваїв і тролейбусів на лінії уже колишній директор «Львівелектротрансу» Михайло Сидорович оприлюднив іще більш вражаючі цифри нестачі кадрів – 120 водіїв трамвая і 50 водіїв тролейбуса. «Форпост» вирішив вивчити питання, чому ж у Львові такий «кадровий голод».
- Левко Прокіпчук
- Суспільство
Останнім часом вже дуже багато написано та сказано на цю тему. Однак на цьому тижні відбулось засідання комітету з податкової та митної політики, де одним з питань порядку денного були вже скандальновідомі змін до Податкового кодексу, що призвели до блокування доріг перед пунктами пропуску Львівської та Волинської областях.
- Уляна Тарас, Володимир Лазор
- Суспільство
Цього року парку «Знесіння» виповниться 25 років. Нажаль впродовж цих років, довкола цього живописного та сакрального місця точилася боротьба між різноманітними інтересами, політиками і підприємцями.
- Роман Тузяк
- Суспільство
Якщо бути чесними і відвертими, останні три постмайданні роки активних дій активістів і громадських організацій, жодним чином не вирішили проблему. Влада нас не хоче чути і продовжує політику «хорошої міни при поганій грі».
- Антон Лягушкін
- Суспільство
28 грудня ЛКП «Львівелектротранс» отримав нового директора – ним став уже колишній директор ЛКП «Львівавтодор» Олег Ігорович Береза. Він змінив на посаді Михайла Васильовича Сидоровича, щодо звільнення якого ніякої офіційної інформації Львівська міська рада не надала.
- Форпост
- Суспільство
У Львові планують реалізувати інвестиційний проект будівництва підвісної оглядової канатної дороги у парку «Високий замок». Нещодавно з цього приводу відбулися громадські слухання. Архітектурна компанія «Укрдизайнгруп» представила нові пропозиції, із врахуванням створення у парку Меморіального комплексу Небесної сотні та окультурення прилеглих територій. Щоправда, ідея побудови канатної дороги викликала двояку реакцію як серед львів’ян, так і серед місцевих депутатів. Форпост вирішив поцікавитися думкою голів фракцій у Львівській міській раді щодо доцільності реалізації цього проекту.
- Дар’я Бавзалук
- Суспільство
Вже ні для кого не секрет, що до Львова їдуть не лише посмакувати кавою та позаглядати на архітектуру, а й у пошуках інтимних пригод. За останні кілька років Україна перетворилася в країну секс-туризму. Найбільше любителів «перчинки» в Одесі, Дніпрі, Харкові, Києві і власне у Львові. Іноземці, які приїхали в Україну реалізовувати свої еротичні фантазії, вдома розповідають про країну як про новий східноєвропейський Таїланд. У нічних клубах можна побачити італійців, німців, поляків і американців, які приїздять на вихідні "суто відтягнутися". Особливий попит на українських дівчат у турків та арабів.
Трагедія у Харкові, ця моторошна смертельна ДТП, схоже, вкотре привела нас до тями, до питання: хто ж їздить за кермом нашими вулицями, як вберегтись від водіїв-убивць і як домогтися реального покарання для винуватців? Кажуть, Олена Зайцева на момент скоєння ДТП перебувала саме під дією наркотичних опіатів. Фатальна ДТП мала страшезні наслідки...