Детальніше...«Якщо Ви в душі романтик і любите своє місто…» - це оголошення, яким ЛКП «Львівелектротранс» запрошує на роботу водіїв трамвая і тролейбуса чув напевно кожен львів’янин, який хоча б раз користувався трамваєм чи тролейбусом у нашому місті… Із водіями громадського транспорту у Львові таки дуже велика проблема. У серпні 2017 року голова профспілки ЛКП «Львівелектротранс» Ігор Гайдар під час громадських слухань, щодо підвищення вартості проїзду в міському електротранспорті повідомив, що підприємству бракує 20 водіїв трамваїв і 35 водіїв тролейбусів. А у жовтні минулого року, розповідаючи про потребу збільшення кількості трамваїв і тролейбусів на лінії уже колишній директор «Львівелектротрансу» Михайло Сидорович оприлюднив іще більш вражаючі цифри нестачі кадрів – 120 водіїв трамвая і 50 водіїв тролейбуса. «Форпост» вирішив вивчити питання, чому ж у Львові такий «кадровий голод».

Детальніше...Останнім часом вже дуже багато написано та сказано на цю тему. Однак на цьому тижні відбулось засідання комітету з податкової та митної політики, де одним з питань порядку денного були вже скандальновідомі змін до Податкового кодексу, що призвели до блокування доріг перед пунктами пропуску Львівської та Волинської областях.

Детальніше...Цього року парку «Знесіння» виповниться 25 років. Нажаль впродовж цих років, довкола цього живописного та сакрального місця точилася боротьба між різноманітними інтересами, політиками і підприємцями.

Детальніше...Якщо бути чесними і відвертими, останні три постмайданні роки активних дій активістів і громадських організацій, жодним чином не вирішили проблему. Влада нас не хоче чути і продовжує політику «хорошої міни при поганій грі».

Детальніше...28 грудня ЛКП «Львівелектротранс» отримав нового директора – ним став уже колишній директор ЛКП «Львівавтодор» Олег Ігорович Береза. Він змінив на посаді Михайла Васильовича Сидоровича, щодо звільнення якого ніякої офіційної інформації Львівська міська рада не надала.

Детальніше...Львів’ян кинули у прірву правової невизначеності, причому це все подають як велику заслугу і здобутки мерців. Хоча реально поки мало хто розуміє наслідки правової вакханалії, в яку нас затягнули в грудні 2017 року..

Детальніше...У Львові планують реалізувати інвестиційний проект будівництва підвісної оглядової канатної дороги у парку «Високий замок». Нещодавно з цього приводу відбулися громадські слухання. Архітектурна компанія «Укрдизайнгруп» представила нові пропозиції, із врахуванням створення у парку Меморіального комплексу Небесної сотні та окультурення прилеглих територій. Щоправда, ідея побудови канатної дороги викликала двояку реакцію як серед львів’ян, так і серед місцевих депутатів. Форпост вирішив поцікавитися думкою голів фракцій у Львівській міській раді щодо доцільності реалізації цього проекту. 

Детальніше...Це рідкість, але насправді є люди після відходу яких у засвіти годі згадати якийсь негатив. Не тому, що спрацьовує правило «або добре, або нічого». Просто людина так жила. Одним з таких був Ігор Мельник, який відлетів від нас у суботу.

Детальніше...Вже ні для кого не секрет, що до Львова їдуть не лише посмакувати кавою та позаглядати на архітектуру, а й у пошуках інтимних пригод. За останні кілька років Україна перетворилася в країну секс-туризму. Найбільше любителів «перчинки» в Одесі, Дніпрі, Харкові, Києві і власне у Львові. Іноземці, які приїхали в Україну реалізовувати свої еротичні фантазії, вдома розповідають про країну як про новий східноєвропейський Таїланд. У нічних клубах можна побачити італійців, німців, поляків і американців, які приїздять на вихідні "суто відтягнутися". Особливий попит на українських дівчат у турків та арабів.

Детальніше...Трагедія у Харкові, ця моторошна смертельна ДТП, схоже, вкотре привела нас до тями, до питання: хто ж їздить за кермом нашими вулицями, як вберегтись від водіїв-убивць і як домогтися реального покарання для винуватців? Кажуть, Олена Зайцева на момент скоєння ДТП перебувала саме під дією наркотичних опіатів. Фатальна ДТП мала страшезні наслідки...

Репліка

“Та всі вони під*раси” думав я в далекому вересні 2004 року і особливо не кремпувався ділитися цими міркуваннями з оточуючими
Андрій Риштун

“Та всі вони під*раси” думав я в далекому вересні 2004 року і особливо не кремпувався ділитися цими міркуваннями з оточуючими

Хтось погоджувався, хтось починав мене переконувати що Ющенко це наше майбутнє, що він і тільки він врятує Україну, а підераси – решта політиків.

Тексти

Дайджест

23 березня
Юридична компанія "Дорожній адвокат"
Ваші дії при ДТП: детальна інструкція

Ваші дії при ДТП: детальна інструкція

08 березня
Книга пам’яті полеглих за Україну
17 жінок-воїнів, які віддали життя за Україну

17 жінок-воїнів, які віддали життя за Україну

28 лютого
Тетяна Мороз, Армія Інформ
Бойові втрати лютого 2021: імена і фото загиблих

Бойові втрати лютого 2021: імена і фото загиблих

Погода

Погода

Форпост на Facebook